1-2 dages levering
Fri fragt ved køb over 150 kr
Altid en billig pris
Stort udvalg af kendte mærker
Vurderet 5 / 5 stjerner ud fra mere end 25 anmeldelser fra Trustpilot ★ ★ ★ ★ ★
Kurv  

Ingen varer

DKK 0,00 Fragt
DKK 0,00 Samlet

Kurv Gå til bestilling

Kategorier
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 86 65 21 27

Send os en e-mail
Nyhedsbrev
E-mærket

Salgs- og leveringsbetingelser

Ørum El 
Vestergade 30
8830 Tjele
Tel.: 86652127
E-mail: ordre@oerum-el.dk  
CVR NR: 63-84-97-15

oerum-el.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Du finder vores fortrydelsesformular her:

Levering/Afhentning
Forsendelser foretages med vognmand eller gennem GLS. Du kan også vælge at afhente dine varer hos os, hvilket er gratis/gebyrfrit.
Priser på fragt er afhængig af vægt

Små El-Apparater: fra 49.kr
Hvidevarer: 0,-

Leveringstid forventet mellem 1 - 4 dage, skulle der være restordrer eller andet vil man blive kontaktet omkring en ny leveringtid, de fleste ordrer vil blive ekspederet i løbet af 1 - 2 dage.

Levering til kantsten i gadeplan
Produktet leveres i emballage og placeres uden for den første dør i gadeplan. Chaufføren kan
ikke hjælpe med at bære produktet ind. Produktet skal kunne leveres af én mand, med en
batteridrevet trappesækkevogn.

Levering og opbæring
Produktet leveres, bæres op og placeres i det første rum. Produktet pakkes ikke ud. Dette
gælder også hvis døråbningen til det rum produktet skal placeres i, viser sig at være for smal i
forhold til emballagens størrelse. Produktet skal kunne leveres af een mand, med en
batteridrevet trappesækkevogn
Vi gør opmærksom på, at du som kunde har ansvaret for, at forholdene gør det muligt at bære den pågældende vare op. Som udgangspunkt bæres varen ikke op ad trapper og lignende indendørs i egen bolig.

Levering og tilslutning
Produktet leveres og tilsluttes til lovlig bestående installationer. Der skal kunne åbnes og
lukkes for selve tilslutningshanen. Montøren kan ikke ændre på sokkel eller køkkenelementer i
form af boring, skæring eller afmontering. Er der ikke valgt bortskaffelse af brugt hvidevare,
skal denne være afmonteret og fjernet inden vores montør ankommer. Er dette ikke gjort
opkræves 100 kroner ekstra. Såfremt produktet ikke kan tilsluttes pga. manglende eller ikke
tilgængelige installationer, refunderes beløbet for tilslutningen ikke. Bemærk venligst at vi ikke
tilslutter emhætter og gaskomfurer.
Ved tilslutning sørger vi også for afmontering af den brugte hvidevare.

Før vores montør ankommer
Ved levering med opbæring samt tilslutning skal der være uhindret adgang til det sted
produktet skal placeres. Trægulve og klinker skal være afdække ellers er evt. skader på egen
risiko. Er der risiko for skader på gulve, dørkarme eller trapper i forbindelse med placeringen
af produktet, vil vores montør oplyse om dette ved ankomsten.

Afbestilling
Ved afbestilling en en given levering, skal dette ske senest dagen før. Er produktet læsset på
bilen og er under transport refunderes kun evt. valgte tillægsydelser. Således skal der betales
for en levering til kantsten hvis afbestillingen ikke sker senest dagen før


Når du modtager varen er det vigtigt, at du med det samme undersøger om den er intakt. Er varen behæftet med fejl og mangler eller har du andre reklamationer bedes du venligst kontakte os inden evt. returnering.

Leveringstiden fremgår af den enkelte varebeskrivelse. Vores normale leveringstid for de fleste varer er 1-4 dage, afhængigt af om du bestiller i weekenden eller på en hverdag. Sker der ændringer i forbindelse med leveringen, sender vi dig en mail med den nye leveringsdato, så du har mulighed for at afbestille din ordre eller den enkelte vare, hvis du ikke ønsker at vente. Bestiller du flere varer, hvoraf en eller flere er i restordre, vil du som regel modtage de øvrige varer snarest muligt. I nogle tilfælde vil det dog være uden mening at levere de øvrige varer, og du vil blive informeret om, at levering afventer varen med den længste leveringstid. Vi leverer ikke til udlandet, herunder Grønland og Færøerne.

Reklamation og garanti
Der ydes 2 års garanti og 2 års reklamations ret på alle produkter, garantien omfatter fabrikationsfejl og mangler. Returnering af varer med fejl og mangler bedes ske med angivelse af fejlen og vedlagt den originale kvittering. Ved konstateret fejl og mangler ombytter og fremsender vi en ny vare uden omkostninger for kunden. Du kan sende varene, eller indlevere dem hos Ørum El på ovenstående adresse.

Fortrydelsesret
Inden for de første 14 dage efter modtagelsen af en vare kan du fortryde købet. Du skal blot returnere varen inden fristens udløb i væsentlig samme stand og mængde som modtaget. Bemærk, at hvis du undlader at modtage varen ved levering er fortrydelsesretten også gældende. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering. Betalingen for varen returneres af Ørum El på en check eller via bankoverførsel inden for 5 arbejdsdage fra vi har modtaget varen.

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med returnering af varen er du velkommen til at kontakte os på ovenstående adresse.


Varens stand, når du sender den tilbage:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved
fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må
afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for tunge varer over 20 kg.
Udgifter for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 225 DKK.

Personlige oplysninger 

Vi arbejder for den størst mulige datasikkerhed og tryghed ved behandlingen af personlige oplysninger fra vore besøgende og kunder. Når du afgiver en ordre har vi brug for oplysning om navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse, evt. leveringsadresse samt evt. kreditkort/dankort oplysninger.

Vi anvender alene denne information til at behandle ordren og kontakte dig i de tilfælde, der opstår spørgsmål vedrørende ordren. Der foretages ikke kryptering af ovennævnte oplysninger ved afsendelsen eller modtagelsen. Kun den information der er absolut nødvendig videregives til tredjepart med henblik på at gennemføre bestillingen, f.eks. PBS og leverandøren. Vi stiller under ingen omstændigheder personlige oplysninger af nogen art til rådighed for nogen eksterne partnere undtagen som anført ovenfor. Du kan til enhver tid få fuld indsigt i dine oplysninger registreret hos os. De registrerede oplysninger opbevares i 5 år, i det bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i 5 år.

Det er ikke muligt at tilgå kontrakten (ordrebekræftelsen) efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten (ordrebekræftelsen) pr. e-mail, så send en e-mail til ordre@oerum-el.dk

Alle kontrakter (ordrebekræftelser), salg og leveringsbetingelser er på dansk.

Betaling og sikkerhed
Når du har fundet de varer du skal bruge og har lagt dem i indkøbskurven, skal du betale med Dankort. Vi opkræver intet gebyr når du handler hos os. Vi benytter den godkendte SSL (Secure Socket Layer) protokol til at kryptere dine data. Krypteringen betyder, at dine indtastede kortoplysninger kodes før de sendes til PBS. Vi gemmer eller opbevarer på intet tidspunkt dine kortoplysninger. Vi anbefaler desuden at læse mere om sikkerhed på nettet på det website til internetforbrugeren som er udarbejdet af Forbrugerrådet og Foreningen for Dansk Internet Handel eller hos PBS på www.betaling.dk eller på nedenstående banner.

Du indtaster dit kortnummer, udløbsdato (disse oplysninger står på forsiden af kortet) samt kontrolcifre (3 cifre som står på bagsiden af kortet) i felterne ved indkøbsvognen og trykker på "Gennemfør bestilling". Herefter sendes disse informationer i krypteret (kodet) form til PBS, der kontrollerer kortets gyldighed. Dette kan tage op til 30 sek. Når dit kort er blevet kontrolleret hos PBS, modtager vi information om, hvorvidt vi kan trække pengene på din konto eller ej. Du vil modtage en ordrebekræftelse samt en e-mail med indholdet af din bestilling.

Bliver transaktionen afvist kan du eventuelt prøve igen. Afvises det gentagne gange skal du kontakte din bank.

Har du tekniske spørgsmål vedrørende produkter er du velkommen til at kontakte os på ovennævnte adresse. Har du spørgsmål til vores webside er du velkommen til at kontakte vores Webmaster på den ovenstående mailadresse.

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte og udgåede varer samt ændrede specifikationer for produkterne.